Cookie, iOS 14.5 en app tracking consent

Media-inhousing/VodafoneZiggo

Ontwikkelingen op gebied van digitale media, ad-technologie en data zijn dynamisch en complex maar belangrijker dan ooit voor je marketingsucces. Daarom is het essentieel om de expertise en operatie in huis te halen. Waar VodafoneZiggo in het verleden nog leunde op externe (digitale) mediabureaus zijn de media-activiteiten en capabilities inmiddels grotendeels ondergebracht bij een eigen inhouse mediateam. Lars Krieg vertelt je alles over deze grootschalige media-inhouse transitie binnen een bredere context van digitale transformatie en acceleratie.

Content en Communities

WTF is Algorithmic Shopping?

Social media komt van ver. Wat ooit begon als een online jaarboek, plaatsen van vakantiefoto’s en het delen van filmpjes, is nu de sleutel tot internationaal marketing succes.

Bij de grooste challenger merken staat social aan de basis van de customer journey. Wat is het geheim achter brands zoals GYMSHARK, SHEIN, Gamestop, White Claw en AWAY?

Ze hebben allen een ding gemeen: In de boardrooms heerst het besef dat social media meer is dan slechts één kanaal.

Tijdens de workshop zullen we in de volgende next big shift duiken: Social Commerce. Ik verklap vast; het is meer dan een swipe up en ook veel meer dan het verkopen van een product.

Digitaal innoveren in een gedwongen thuiswerk omgeving

Generatie Z groeit op met tablets, smartphones en wearables. Deze generatie kreeg tot voor kort op een traditionele wijze les en moest leren uit de boeken die de onderwijsinstelling voorschrijft. Boekloos helpt onderwijsinstellingen te digitaliseren door het faciliteren van passende digitale leermiddelen voor leerlingen en het onderwijzend personeel. Begin 2020 is een andere manier van lesgeven noodgedwongen geëxplodeerd. Ontdek hoe Boekloos hier op is ingesprongen.

Employee First, een nieuwe markt gedreven oplossing ontstaan in maart 2020 waarin Buyitdirect zorgt dat iedere werknemer een optimale ingerichte thuiswerkplek heeft die je zelf kunt samenstellen en bestellen. Het gevolg is een productieve en tevreden medewerker en een soepele continuering van jouw bedrijf.

Loyalty Management NL/Air Miles volop in transitie

Loyalty Management Netherlands bouwde 25 jaar ervaring op met het grootste loyaliteitsprogramma van Nederland: Air Miles. Air Miles is een unieke coalitie met Albert Heijn, Shell, Praxis, Essent en Mastercard, waarin nu al veel waardevolle kennis wordt gedeeld en activiteiten – oa op basis van gedeelde data – worden georganiseerd. Vanuit die basis maakt de organisatie nu een volgende stap naar het 360° mensbeeld als basis voor een netwerk dat inzichten oplevert, klantgedrag voorspelt en aangescherpte proposities biedt aan de klanten van de coalitiepartners, zodanig dat engagement met die partners wordt verhoogd.

In deze case zullen we ingaan op de journey die we als LMN samen met onze partners aan het maken zijn; waar komen we vandaan en waar willen we naar toe bewegen.

De balans tussen content, emotie en data met als uiteindelijk doel: sales

Knowing Your Customer – The Ultimate ‘Growth Hack’

There are no shortcuts when it comes to growing your business long-term. Nothing can replace a good strategy, clear tactics and a data-driven, experimental approach to execution. The one thing that can serve as a real force multiplier in everything you do? Knowing your customer and applying that knowledge in all the stages of a growth process. This talk will show you how to do exactly that.

Keynote: Uit het transformatiemoeras

Vind maar eens een organisatie die niet bezig is met ‘de digitale transformatie’. Toch blijken de meeste organisaties na een enthousiast begin vast te lopen in een waar transformatiemoeras. Ondanks alle investeringen, veranderplannen, transformatiemodellen, canvassen en consultancytrajecten lukt het ze niet om echte resultaten te boeken.

Menno Lanting geeft in zijn keynote haarfijn aan wat er misgaat. Aan de hand van voorbeelden uit binnen- en buitenland deelt hij de vijf kritische faalfactoren die echte transformatie in de weg staan. En natuurlijk schetst hij ook de uitweg: om los te komen uit het moeras moet de organisatie zich omvormen tot een lerende organisatie.

Afsluiting