Christoph Liefländer

Lars Krieg

Lars Krieg – Manager Media VodafoneZiggo – is iemand met passie voor het vak media en de daarmee gepaard gaande dynamische ontwikkelingen. Opereert graag op het snijvlak van media, data, marketing, communicatie en technologie. De laatste zestien jaar werkzaam bij VodafoneZiggo en haar voorgangers (Multikabel, Casema, @Home, UPC) waar hij diverse senior posities bekleedde op het gebied van branding, communications en media.

Sonja Loth

Martijn Lasonder

Martijn Lasonder, 29, is Strategy Lead bij GoSpooky. Hij begon zijn carrière bij traditionele agency Ogilvy en Mather en kwam via Dorst&Lesser bij GoSpooky terecht. Deze social-first marketing company uit Amsterdam begeeft zich op het snijvlak tussen creativiteit en technologie met een focus op sociale media.

Martijn leidt het Strategy team binnen GoSpooky en levert een belangrijke bijdrage aan de internationale groei van de organisatie. Zijn kennis van social media en jarenlange ervaring in de agency wereld zet hij dagelijks in bij het vormgeven van innovatieve strategieën voor klanten als Amazon, Dior, Unilever en JBL.

 

Mario Nijman

Een in hart en nieren gedreven digitale media adopt die energie krijgt en geeft van de kruisbestuiving die continue plaatsvindt tussen technologische vooruitgang en nieuwe businessinitiatieven die door jou en mij worden bedacht en uitgevoerd. Sinds 2000 werkzaam op het snijvlak van IT en media in verschillende rollen waar voor mij altijd de eindgebruiker de winnaar moet zijn en het team waarmee je dit bereikt de sleutel is voor het gezamenlijk succes. De kernwaarden van rugby; respect, discipline en kameraadschap sluiten voor mij goed aan op wie ik ben en wil zijn.

Noor Cloo

Noor heeft ruim 20 jaar marketing ervaring in Telecom (Orange en Ziggo) en Energiemarkt (Nuon en Eneco), waarvan de laatste 10 jaar in commerciële eindverantwoordelijke functies. In deze continue veranderende markten heeft zij verschillende transities ingezet van merk en digitale transities tot vormgeven van agile organisaties. Altijd in omgevingen die naast het besturen van de bestaande business ook urgentie kenden om nieuwe business op te zetten.

Noor is nieuwsgierig van aard, doelgericht en een mensen-mens. Haar persoonlijke missie is om mensen te verbinden en beweging (verandering) te creëren om gezamenlijke purpose (doel) te bereiken.

Eke Rog

Ferdinand Goetzen

Ferdinand Goetzen is a startup founder and growth marketing advisor. He was formerly the Director of Marketing & Growth at Hubs (formerly known as 3D Hubs), an on-demand manufacturing platform that he helped lead to a $330m acquisition in 2021. He was previously the Chief Marketing Officer at Recruitee, one of the fastest growing SaaS companies in Europe. Ferdinand has worked with hundreds of companies from Pipedrive to KLM, helping them develop and execute strategies for growth. He is an active voice in the field of Growth Marketing having previously been the Lead Trainer & Growth Marketer at the Growth Tribe Academy and regularly being featured on leading events and podcasts.

Susanne van Nierop

Susanne van Nierop is Content Director bij Adformatie, en al jaren ervaren in het marcom- en mediavak. Daarnaast is ze jurylid bij verschillende creatieve en bureau-awards, zoals de Dutch Marketing Awards.

Hans Molenaar

Hans Molenaar is oprichter en directeur van Beeckestijn Business School. Daarnaast is hij als ondernemer actief in recreatief vastgoed en in een aantal startups. Hij is voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs en Marketing Scriptieprijs. In het verleden heeft hij zowel voor grote corporates (AT&T, NCR en Royal Bank of Scotland) als startups (Novis, 404-network, Selligent, E-banking solutions en Hanco) b2b marketing en  salesmanagement posities vervuld. Hij is vijftien jaar voorzitter geweest van het Platform Innovatie in Marketing en initiatiefnemer van het Marketingtrendrapport, Marketingwetenschapsprijs en de Marketeer of the Year.