Deepdive MarTech: Beyond the shiny, sexy stuff

Marketeers zijn dol op shiny, sexy stuff. Maar hoe houd jij het overzicht en pas jij marketing automation toe in jouw marketingstrategie? Of het nu gaat om mobile marketing, display & programmatic advertising, content marketing, e-mail marketing, marketing analytics of campaign management. Voor elke marketinguitdaging is er wel een systeem, die dit proces kan automatiseren en ondersteunen. In deze presentatie schetst Ludo Voorn het nieuwe MarTech landschap, zodat jij het overzicht hebt en de regie houdt over alle technologie, die op je afkomt. Tevens probeert hij door middel van praktijkcases te inspireren hoe je deze tooling goed toepast binnen jouw marketingstrategie. En geeft hij inzicht wat er allemaal voor nodig is om deze goed te implementeren. Want het lijkt zo gemakkelijk, maar de praktijk is vaak weerbarstiger.

13:00 & 14:15  60 minuten  Deepdive

Over Ludo Voorn

Registermarketeer Ludo Voorn is een atypische, breed ontwikkelde (datadriven) marketeer en manager/bestuurder met ruim 20 jaar ervaring binnen dienstverlening (o.a. bij Travel Active, SNS, Vodafone, Zwitserleven, PostNL/Cendris). Hij is cum laude afgestudeerd Master of Marketing en van 2013 t/m 2017 stond hij in de top 100 van beste & meest inspirerende marketeers. Sinds 2018 is hij eigenaar van Marketing Transformers en Double-V-Marketing en helpt hij bedrijven (o.a. Obvion & Rabobank) op interim- en adviesbasis met vraagstukken op het vlak van marketingstrategie, transformatie, digital en martech. Tevens is hij mede-ontwikkelaar van een nieuwe master op het Data Driven Business. 

< Overzicht sprekers